Skull Shock
With winter looming, Clayton and Luke race to excavate two massive trike skulls, while the Harris-Bolan crew searches for a crucial missing femur for their rare ceratopsian. On the Abercrombie Ranch, Andre discovers a mother-lode of Ice Aged bones.