Monster Ceratopsian
Clayton Phipps makes a shocking discovery at the Trike site. The Harris-Bolan crew unearths what they believe might be an extremely rare Ceratopsian. And on the Abercrombie ranch, Andre Lujan digs up an enormous Ice Age Mammoth tusk.