A Case of the Sing Alongs / Ms. O Uh Oh
A Case of the Sing Alongs - When Mayor Macklemore catches a case of the Sing-A-Longs, Olive and Otto must discover the cause /Ms. O Uh Oh - When a Ms. O from the past shows up at the office, Otto and Oscar must send her back to the day she came.