No Ifs, Ands, or Robots Chaos ensues when one of Oscar’s Oscarbots malfunctions. / Worst First Day Ever - When Agent Ori’s first day on the job turns into a worst case scenario, other Odd Squad agents share their own ‘worst first day ever’ stories.