Soundcheck Part Deux / Jinx
Soundcheck Part Deux - When the members of Soundcheck, go missing, Otto and Olive must bring them back together in time for their big concert./ Jinx When all of Odd Squad comes down with a case of the jinx, it’s up to Oscar and Dr. O to save the day.