Soundcheck / Double Trouble
Soundcheck - Olive and Otto must figure out how and why things are disappearing around town when all Otto wants to do is listen to a song by his favorite band, Soundcheck./Debbie from Debbie's Pizzeria has doubled... not once, but twice...