Oscar and the Oscarbots / Picture Day
Oscar and the Oscarbots - When several of Oscar’s Oscarbots (robots made in his own image) become lost in town, Olive and Otto must help him find them. / Picture Day – Otto and Olive must figure out why people in town are becoming plaid and striped.