Farmer MacBarm is hosting the Sunny Field Farm Chicken Roll, but the race gets off to a slow start when the chickens don't roll. Then, Ranger Nat can't wait to see Pinecone's Comet, that is, until his telescope falls to the bottom of a cliff.