MacBarm's Day Off/Playhouse Problems
It's MacBarm's day off, and Zee takes over harvesting carrots with his Zee mobile, but when it breaks, the work still needs to be done. Then, Ranger Nat is bringing a playhouse on the train for Timmy and Izzy, but it won't fit through the tunnel!