Magnet Mayhem/Stop That Train
The magnet crane at the construction site accidentally turns on, sucking up all the metal, including the Mecha Builders! Then, Roof is delivering eggs to Marwyn at the Train Station, that is, until the train pulls into the station and can't stop!