Yip Yip Tree Tree/The Snowman Scarecrow
When the ornaments on the Pretty Big City tree break, the Mechas must build new ones and save the holidays for their friends. Then, it's time for Zee and MacBarm's gift exchange, but the snowman scarecrow Zee made for MacBarm keeps blowing away!