They Sent Us a Pie/Dust in the Wind
A giant pie is sent to Pretty Big City to stop an asteroid, but the Mechas and friends have eaten the whole thing! Then, the Singing Stone Heads are ready to perform at the museum, but when they open their mouths, they sneeze instead of sing!