Soup, Sandwiches and Seafood
Guy Fieri's diving into amped-up eats that are sure to satisfy. A coastal Georgia joint is putting their spin on Nashville hot chicken with a side of spicy shrimp, while a Vietnamese noodle bar in Calgary is dishing out scratch-made savory street food.