Hearty Handfuls
Guy Fieri's digging into hearty handfuls of major flavor. He grabs next-level pizza at a funky joint in Memphis, TN, tasty tacos at an authentic Mexican spot in Calgary, Alberta, and elevated empanadas at an Argentinian place in St. Simons Island, GA.