From Noodle to Strudel
Guy Fieri's going from strudel to noodle with major deliciousness in between. In Boulder, CO, a boho joint is serving sweet strudel, while in Alberta there's next-level Nepalese. Then in Memphis, TN, a couple is bringing big flavor to killer noodles.