Phoenix Food Fans
Guy Fieri's going fanatical for Phoenix-area fare! Irish pub grub meets Southwest style with killer corned beef and cabbage taquitos, a family joint brings smoke and spice to wood-fired pizza, and a neighborhood taqueria redefines Mexican street food.