From the Seas and Overseas
This trip, Guy Fieri's reeling in seafood and overseas food. A Polish joint in Westminster, CO, plates perfect pierogies, a killer Caribbean stop in San Antonio, TX, serves seasoned shrimp and a spot in Brunswick, GA, brings Southern flair seaside.