Byakuya may be impressed by Ichigo's power, but he's not done fighting yet. With spiritual pressure shaking the Seireitei, Orihime, Chad, Uryu and Ganju wait helplessly, knowing that all they can do is hope that Ichigo will survive this vicious battle.