Uryu is badly injured by Nieder's attack. Yoshi revels in the fight in the Soul Society. Uryu tries to counterattack Yoshi. The Soul Reapers discuss what they will do after Kariya takes away the Jokai Crest, which has the power to destroy the Seireitei.