Kariya and other Bounts arrive in the Soul Society and fight with Soul Reapers. With abundant reishi in the Soul Society, the Bounts absorb them quickly, giving them power. Meanwhile, Ichigo and others arrive in the Soul Society in pursuit of the Bounts.