In a Kusajishi forest, Kariya attacks Byakuya, who thrusts his sword at Kariya. During the battle, Byakuya releases his zanpakuto, but Kariya's invisible Dolls bounce the Senbonzakura back. While fighting, Byakuya figures out the secret of Kariya's Dolls.