Sessiz Teslimat
Thomas, yol boyunca uyuyacak olan Annie ve Clarabel'i uyandırmadan gidecekleri yere götürme işine gönüllü olur. Ancak bu işin düşündüğünden daha zor olduğunu görecektir.