Thomas Kazdığı Çukura Kendi Düşer
Thomas ve Percy, Diesel'ı şaşırtmak ister ancak işler tersine döner. İki arkadaş Diesel'ı neşelendirmeyi başarır ama pek de düşündükleri şekilde olmaz.