Sir Topham Hatt'in Şapkası
Sir Topham Hatt'in Şapkası önemli bir duyuru öncesi rüzgârda uçar gider. Thomas ve arkadaşları şapkayı yakalamaya çalışırken Sodor'da yarışmaya başlarlar. Birlikte çalışmayı öğrenmedikleri sürece şapkaya ulaşamayacaklarını anlayacaklardır.