Kaplan Tren
Yong Bao, Sodor'u ziyaret eder. Kıskanç Thomas ise kendisinin daha cesur bir tren olduğunu kanıtlamaya girişir. Yong Bao'ya cesaret isteyen birkaç şeyde meydan okur. Fakat planları geri teper.