Paslı Bir Kurtarış
Thomas, çöp sandığı için Diesel'ın en sevdiği yağ kutusunu atar. Daha sonra kutuyu geri getireceğine söz verir. Kendimize ait olmayan şeylere dokunmamanın daha iyi olduğunu öğrenecektir.