Beton ve Tansu, uyuşturucu işini ayakta tutmak için zor durumda olan göçmenleri kalacak yer karşılığında kullanmaya çalışır ancak uyuşturucu işine tekrar girdiklerini öğrenen Turgut’un öfkesini hesaba katmamışlardır.