Sarıbahçe'de hem Kurakların hem de tarımın geleceği tamamen değişmek üzeredir. Kuraklıkla boğuşan bölgedeki büyük güç savaşı kaldığı yerden devam ederken herkes bu mücadelenin sonuçlarından etkilenecektir.