Saygı: Bir Ercüment Çözer Dizisi
Toplumdaki yozlaşmaya karşı kendi çözümünü arayan Ercüment Çözer’in yolu, toplumdaki sapkınlık ve kötülüklerin içine sıkışmış iki genç ile kesişir.