Kıyma: Orman Kanunları
Ömer, Tufan ve Poyraz yazı Bodrum'da geçirmek ve bir yarışma programına katılmak isterler. Bodrum'a gittikleri anda yarışmanın elemelerine katılırlar. Bir yandan eğlence ve gece hayatı bir daha büyük bir belayla karşı karşıya kalırlar.