Halil Kurak, bölgede kurduğu iktidarına tehdit oluşturan Amerikalı Golden & Orange firmasının önünü kesmeye çalışır. Öte yandan Turgut ve Beton’un hasat sırasında bir çiftçiyle yaşadığı tartışma sonu kanla bitecek olayların fitilini ateşler.