Narenciye Festivali arifesinde Tansu, Turgut ve Beton kendilerini Halil’e ispatlamak için hamleler yaptıkça işler iyice sarpa sarar. Bu sırada Halil, gövde gösterisi yapacağı festivale giderken geri dönülmez bir karar alır.