ดาร์ลีนเชื่อว่าแอนดี้และร็อดนี่ทะเลาะกันจึงตัดสินใจเข้ามาช่วยไกล่เกลี่ย/ Mr. J's mounted, talking fish begins instructing Rodney. The voice is actually Andy manipulating Rodney to stop being selfish and help people.