Ko se približuje festival megle v Crystal Covu, se Velma trudi najti odgovore na mestni problem s serijskim morilcem – in zmenek. Daphne se posveča čustvom do skrivnostnega tujca, medtem pa se Fred in Norville spopadeta za krono Meglenega kralja.