Ko napadejo najbolj seksi dekleta na srednji šoli Crystal Cove, se Velma sprašuje o svojih feminističnih vrednotah, Fred pa analizira lasten pogled na ženske. Potem ko je Norville poiskal Daphnino pomoč, se zaplete v novo skrivnost.