Ko ravnatelj Rogers vpiše vse učenke v tečaj samoobrambe, morata Velma in Daphne rešiti svoj zapleten odnos na borilni podlagi. Norville medtem obljubi, da bo od Freda dobil odgovore ... na kakršen koli način.