Velma obljubi, da bo rešila svoje težave z očetom. Norville se upre očetovemu načinu življenja. Fred se bori proti antifeminističnim načelom svoje družine. Daphne izve niz šokantnih resnic o svojih starših – in svoji preteklosti.