Medtem ko Velma v dirki s časom išče pravega serijskega morilca, si Daphne prizadeva za novo poklicno pot. Fred najde način, kako preusmeriti svoj bes, Norville pa se skuša čim bolj odmakniti od svojega nekdanjega najboljšega prijatelja.