Simulacija srbenja možganov
Leonard skuša pomiriti Sheldona, da ne bi pobesnel, ko se razkrije neka napaka iz preteklosti. Vendar Sheldon kaznuje Leonarda s tem, da ga postavi v svoje čevlje. Medtem se Penny sooči z Rajevim nekdanjim dekletom Lucy.