Kontemplacija s protonom
Naj bo Četrti s tabo! Profesor Proton pomaga Sheldonu soočiti se z žalovanjem, medtem ko Leonard izkoristi mejnik njune zveze za tekmovanje s Penny. Amy in Bernadette za fante pripravita vojnozvezdno darilo.