Rapršitev odkritja
Leonard in Amy pomagata Sheldonu, da bi lažje sprejel sramotni poraz, ko ovržejo neki njegov naključni prispevek k znanosti. Medtem mora Raj preživeti teden s Howardom in Bernadette.