Nejasnost na konferenci
Ko niso dobili vstopnic za sejem Comic-Con, Sheldon sklene prirediti lastno konvencijo in nazadnje preživi divjo noč z Jamesom Earlom Jonesom. Medtem se dekleta skušajo obnašati odraslo.