Odmevi romantike
Zaradi nekega znanstvenega dosežka se Sheldon zdi prevarant – in to grozi, da ga bo poslej preganjalo. Zaradi neke romantične poteze Howarda do Bernardette se tudi Penny odloči pospešiti razmerje z Leonardom.