Pomanjkanje finančnih sredstev
Sheldon se odpravi v Vegas in naredi vse, kar lahko, da bi priigral 300 milijonov dolarjev za znanost. Medtem Penny in Bernardette odpeljeta Amy na nakup poročne obleke, vendar jih njene grozne odločitve in slab okus zapletejo v mrežo laži.