Ločitev najemnikov
Ko Leonard ugotovi, da je Sheldon predsednik združenja stanodajalcev, se sklene sam potegovati za to mesto. Bernardette spodbuja Howarda in Raja, da poiščeta lastnika padlega drona, ki sta ga našla na dvorišču.