Dodelitev rezervacije
Medtem ko si Leonard prizadeva za vsako ceno pripraviti popolno poroko za Sheldona in Amy, se Howard in Bernardette mučita z vprašanjem, kdo od njiju naj bi ostal doma z otrokoma in kdo naj bi šel v službo.