Korelacija novelizacije
Ko Sheldon prosi Wila Wheatona, da bi se pojavil na novi oddaji o profesorju Protonu, ta namesto tega ponudi vlogo Amy. Penny se razjezi, ko se ji zdi, da je ženska junakinja v Leonardovem romanu v resnici zasnovana po njej.