Neonatalna nomenklatura
Bernardette še vedno ni rodila in prijatelji se domislijo vsak svoje taktike, da bi se stvari končno spravile v tek. Howard se sooči z Bernardette, potem ko Amy po nesreči razkrije, da je sama že izbrala ime za sina.