Cooper-Hofstadterjeva polarizacija
Sheldona in Leonarda povabijo na znanstveno konferenco, kjer naj bi predstavila svoja fizikalna spoznanja, vendar se Sheldon noče udeležiti srečanja. Penny skuša posredovati.