Reakcija na arašid
Ko Penny ugotovi, da Leonard ne praznuje rojstnega dneva, skuša zanj prirediti zabavo presenečenja; to ji prepreči Sheldon, ki ima nepričakovano možnost izživeti svoje največje fantazije v trgovini z elektroniko.